BOOOYS....PAY ATTENTION!

Eeeeftersom jag inte har mycket att göra så tänkte jag bjuda på lite plus och minus. Och som ni kanske fattar så handlar det om boysen :) Vi börjar med det bästa då.

PLUS

Killar som är bra med barn. Okej det låter helt fel men ni fattar. Det är fan galet manligt och it melts my heart.

Killar som kan sjunga och spela gitarr. Så om du ska ha en chans måste du ha fin röst och va bra på att spela. Känn ingen press! Haha skämt åsido, it turns me on.

Hockeypöjkar & fotbollsgrabbs. Det är någonting med dom, kanske är det dom snygga magmusklerna, de tyffa kläderna, jag vet inte. Men sånt här gillar vi.

Irrländsk accent. Så jävla sexxxigt. Så snyggt att det till och med är värt 3 x.

MINUS

Killar som bara går runt i mjukisbyxor och tjocktröja.
Tyck att jag är ytlig om ni vill men killar som har snygga kläder är mer attraktiva. Sen kanske man inte behöver ta på sig fin galoscherna, gucci tröjan och hela köret, men ta iaf på dig ett par jeans.

Killar som rakar benen. Men fag fag fag! Inget illa mot bögar nu. Men det är manligt med hår på benen och man vill inte att ens killes ben är lenare en ens egna. Tummen ner på det.



Var allt för denna gång men har fler på lager.................. just so u know :) puss / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0