yo

jag ber så hemskt mkt om ursäkt för att jag inte bloggat på flera dagar men jag har verkligen inte haft lust. i veckan har inte hänt så mkt, bara pluggat pluggat och tränat.
Igår åkte jag hem till Thilda efter skolan. Julia, Louise, Henke och Max va också där. Dom hade slutat en timme innan mig och då hade dom vart och hyrt en film. Jag frågade om de va en skräckis eller om de va en komedi och då va de nån som sa att det bara var en halv-skräckis. Vem fan var det som sa det? För fyfan vad äcklig den var! Jag tyckte fan att den slog the Grudge. 28 veckor senare hette filmen. Den var sjukt äcklig asså. Handlade om ett virus som spred sig i Stor Brittanien och alla blev äckluga zombies. Uuäh.
Men va där iaf hela dan och kvällen så orkade inte blogga när jag kom hem.
Skönt vare imorse att äntligen (!) fått sova ut. Gick upp och käka lite. Sen så har jag typ hållit på och röjt hela dan. Håller ju på med rummet. Sen ikväll så kanske jag ska vara med Michaela men vi får se för hon kanske ska träffa några andra. Men vi får se.
Pussar och bananer / alice

Kommentarer
Postat av: M

men jag trodde inte att den va så farlig :P men det va den :) <3

2009-09-20 @ 15:28:19
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0