who's bad

Yo! Sorry för dålig uppdatering av mig men har inte hunnit. Anledningen, fotboll, lite mer fotboll, och ännu mer fotboll. + Läxor. Är helt slut verkligen och är sjukt trött så undrar om jag inte kommer somna om nån timme?
Jaja. Idag i skolan så var det chill. Ush hatar det ordet, låter så jäkla töntigt.
Efter skolan så gick jag hem och bestämde mig för att äntligen ta tag i mitt rum. Såg förjävligt ut... Men när jag endå höll på så blev jag taggad så drog ut allt och började bära upp det. Ska ju byta rum med min syster och flytta upp på övervåningen. Naaaajs då får jag en hel övervåning för mig själv 8D
Men det är i stort sett det som jag har gjort idag. Käkade för ett litet tag sen. Mamma hade gjort Wallenbergare. Mmm. Det är så himla gott! Tänker alltid på iza när jag äter dom.
Men ha det så bra! Pussar och bananer från Alice


Min mjukis <3


Bjussar på den :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0