stckars mig

Vet ni?? Jag har fått influensa!! tror vi ifall. Mina brorsor hade det förra veckan och nu äre min och pappas tur. Åhh så irreterande. Har liksom feber som jag inte haft på flera år.
imorse vaknade jag upp med att jag inte kunde röra min nacke, kunde inte andas för min hals var uppsvullen, mitt öra gjorde ont, mitt huvud dunkade, mina ögon ville stängas så fort jag öppnade dem.
Gick in till mamma och där sprack min röst. Aj fysatan. Ush men jag gick till skolan ifall eftersom jag trodde det bara var halsont. Så där vandrade jag runt i skolan som en zombie och ville gräva mig ner i jorden för jag mådde så jävla illa. förstår hur sjuka människor känner sig nu, stackars mig!
Ifall efter skolan åkte jag och emma till huddinge eftersom det var det vi bestämt. Vi gick in på apoteket och där köpte jag 4 st krämer som e sket bra! Sen gick vi till glitter (hatar deras tv-reklam btw) där köpte jag ett par örhängen och emma 2 diadem sen tog jag tåget hem och daddy hämtade mig i stuvsta. Och sen har jag bara kollat på en film.
Har ju så ont överallt, men har iaf tagit en ipren så febern har gått ner men den kommer väl snart tillbaka..
Aja hare så länge /michaela


Kommentarer
Postat av: FEBB

gud krya på dig! det kmr bli bättre:D ät lök!! haha

2009-09-09 @ 23:06:01
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0