sorligt

Jag är verkligen grymt ledsen just nu. Jag tänker tillbaka på 2000. Då jag började i kräpplaskolans förskola. Första dan då jag var där så var pappa med mig, vi kom in och där inne satt Alice och Iza. Båda kollade upp på mig jätte nyfiket och där visste jag dirket att dom skulle bli mina nya kompisar. Sen när förskolan börja så var det ju massa mer nya och då träffade jag en tjej Lovisa. Lovisa och jag klickade direkt. Våra syskon gick även i samma klass! Jag och lovisa var med varandra jämt i skolan och även utan skolan. Sen kom även Alice in bland oss två och vi tre blev en trio kan man säga. Så vi var också med varandra jämt. Eller alla var med alla men ni fattar. Och så var det i förskolan 1 2 och 3an även 4an men då började vi ju i kungis och lovisa hamnade i bklassen medans jag och alice hamnade i aklssen. I början av 4an så träffa min Nicolina. Hon jag och Alice blev direkt bästavänner och kunde inte slita oss från varandra. Sen efter kanske 1 månad i 4an så var vi 7 st bästisar. Jag Alice Lovisa Nickan Iza och Thilda. Vi var tjejerna liksom. Det höll i sig till 5an också men upp och ned gångar men aa. I slutet av femman slutade jag i kunigs och Nickan flyttade saudiearabien. Där splittrades vi. Skolavslutingen i femman splittrades vi. Jag kan inte säga mer än att jag saknar alla från kräppla och kungis. Dom flesta har jag gått i samma klass som i 6 år. Vi alla var faktiskt som en ända stor familj i kräppla.

Jag tänker på hur jag kunde ha vart för annan person om jag inte bytt till ks. Tänker på faktiskt vilken bättre människa jag skulle vart om jag inte kände dom folk jag gjorde år 2007/2008
Jag har faktiskt en klump i min hals för jag är så ledsen att man splittrades från sina absoluta bästavänner. Jag orkar inte ta itu med det. Verkligenheten kommer i kapp.
Jag pratar inte ens med nickan iza eller thilda, kan knappt säga att jag pratar så mycke med Lovisa men henne träffade jag för inte så länge sen! <3
Jag kan väl säga att Alice är den ända jag har kvar av alla dom 9 år som snart gått. Och det är sorligt
Det var inte det här jag ville.
Jag saknar er, speciellet Lovisa. För 7 år var ju verkligen tajta!! Lovisa och Alice förståd verkligen mig. Man hittar inte så bra vänner som er längre känns det som.

Mer det här inlägget ville jag bara få ut att jag saknar alla barndomsvänner
Jag kan inte skriva allt jag känner om allt det här för det orkar varken du eller jag skriva/läsa om.

Jag har världens bästavänner idag men jag saknar mina förra väldigt välidgt mycket

Puss / michaela

Kommentarer
Postat av: my

puss på dej baby<3

2009-09-19 @ 22:20:08
URL: http://bbaramys.blogg.se/
Postat av: mimmi

Ingen aning om du har med mej i beräkningen men jag saknar dig. Kommer du ihåg förra sommaren när vi va ute på ditt land?

Älskar dig :)

2009-09-21 @ 11:51:26
URL: http://riseeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0