sånt e livet

Aloha my friends. Having a god day? :)
Halsen var bättre idag så fick gå till skolan. Älskar torsdagar för vi börjar med DISA (din inre styrka aktiveras) och där är det bara tjejerna ifrån klassen som är med och så sitter vi bara och fikar och pratar och det kanske inte är världs roligast men det är kit skönt att börja så med skoldagen. Sen så har vi bara svenska och matte och en 20 minuters engelska sen lunch sen SO sen slutar vi 1 :D Eller inte alla men jag gör det :)
Went home för var tcungen att rensa lite mer i rummet och plugga. Den första hälften har gått bra. Den andra.. eh ja.
Ska försöka med det nu. Sen så ska jag kolla på idol. Sen ska jag försöka lite igen och sen ska jag sova.
Fick just reda på att Michaela troligtvis inte följer med på lördag till ett läger som vi skulle åkt på. FUCK! :(

pussar och bananer från alice <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0