onsdag

AMEN TJENARE!
Var ju hemma idag. Har pluggat kemi så allting sitter. Trodde aldrig jag skulle fatta kemi men sådär nu kan jag allting till provet :)
Vid 13.30 kollade jag på VMA. Åhh älskar det. Men vilken jävel Kanye West är, kommer upp på scen och tar micken från Taylor Swift när hon håller sitt tacktal och kanye säger att Beyonce är ändå bäst och har bästa videon. Hur kan man göra så mot en så ung tjej som får sitt första pris? Men som tur va så när Beyonce fick pris så tog hon upp Taylor så Taylor fick prata klart! Det är en riktigt kvinna det!
Michel Jackson This is it var så fint!

Iaf för inte så länge sen så spelade jag och mamma in en idol addtion. Jag var Bror och mamma var Kirsti. Haha fyfan vad skön jag e x]
Sen spelade jag in filmer själv. Min nya rollfigur är Bror och min kompis (en penna) heter Ali!
Råkade tappa Ali i golvet förut medans jag spela in en film och då sa jag : Förlåt Ali och börja asgarva 8) och då börja jag garva ännu mer för jag är så hes så jag kan knappt skratta för det låter cp x) Vidoesrna e allt bra sköna. Men jag råkade radera den bästa :'(
Snart ska jag duscha sen ska jag kolla på idol! Ska sjönga med till alla låtar jag kan :)

Saknar pappa också, han e på skolan på föräldrar möte och sen ska han på hockeyträning. Han ska ju va borta jätte länge :(
Men äntligen har hockeysesången dragit igång. Sena kvällar i ishallen, stå och frysa arslet av sig, stå i fiket, långa bilfärderer, all marabou mjölkchoklad. Aa alla ni hockeyspelare/hockeyfamilj vet vad jag snackar om. Visst äre mysigt? Jag älskar det iaf!

Puss /michaela


Kommentarer
Postat av: jakob

fyfan det e det bästa jag vet :D :D

2009-09-17 @ 21:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0