Me so Sorry!

Känns som jag säger det i varje inlägg nu för tiden men jag har verkligen inte haft någon lust överhuvud taget att blogga. Men nu känns det som att den har kommit tillbaka lite så hade tänkt att blogga lite oftare.
Men igår så gjorde jag inget annat än att träna och plugga.
Idag så har vi haft skoljoggen med skolan på djurgården -.- Alltså seriöst det är det tråkigaste på hela året nästan. Åååh hate it. Men jag gick runt alla varv. Gick me lite olika me n för det mesta Amanda, Geron och Zäta. Och bara så att du vet Geron om du nu läser detta så har jag fått blåmärken! Happy!?
Men men. När jag kom hem så åkte jag och mamma och kollade på lite tapeter till mitt nya rum. Haha kräsen som jag är så hittade jag bara en som jag tyckte om. Eller hittade några fler men dom kunde jag inte välja för det var från fel mapp och kunde bara välja från vissa mappar.
Här hemma har jag pluggat lite mer och sen käkat lite. Det blev kykling och nudlar. Är det bara jag som tycker att det är sjukt gott med kykling?
Imoron är det skolfoto ockå -.- Alltså det är kul och så men jag har aldrig lyckats blivit bra på någo klassfoto, inte ett enda ett! Och det är ju dom fotona som visas i skolkatalogen som alla kan se så det är ju inte så kul.. Dom enskilda har det inte heller gått så bra med, men har lyckats iaf bli bra på ett.
Men ni får ha det så bra och keep reading! Pussar och bananer / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0