I got a feeling

Yo! Sorry för att jag inte har bloggat på evigheter men har inte pallat. Istället har ju Michaela underhållit er och bloggat för ovanlighetens skull. Toppen! :)
Men åkte ju som sagt på Mega läger i lördags. Var vell helt okej där. Ganska kul faktiskt. Men hade varit så himla mkt roligare om Becca, Bea och Michaela och Johanna och Erica hade vart där. För nu var det bara en massa från Ottsjö så kände nästan ingen.. Hehe.
Men vi kom hem rätt sent på söndags kvällen. Så årkade inte blogga då.
Igår så satt jag hela dan och kvällen med läxor. Och idag så har jag tränat och mer läxor. Funny week so far. Don't think so..
Men nu är den jobbigaste läxan klar iaf. Så de e skönt.
Har inga roliga bilder att bjuda på så ni kan få se mitt nya hål i örat som jag tog förra tisdan med Michaela :)
Pussar och bananer / alice





Guuuus så seriös man e! Men orkar inte så ni får nöja er. (sitter i köket, de e därför de är annorlunda bakrund)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0