f*ck you halsen.. :'(

Tjenixen. Slutade skolan kvart i 2. Gick hem och gjrorde en Chai latte för hade lite ont i halsen och en macka. Sen gick jag upp och mötte Michaela i Stuvsta. Vi gick hem till henne och kollade lite på Pirates of the Caribbean. Sen när Laila (michaelas mamma) kom hem så åkte vi till Huddinge till Murres och skulle ta hål i örat där uppe. Jag fick ta först. Det gick bra men det kändes som att han som gjorde det på oss att det var hans första gång eller någonting. Sen när han skulle göra på Michaela så sätter han den bakochfram, med flit (!), så att den där konstiga pluppen som man sätter bakom hamnade fram. Alltså vad fan tänker han med!? :S
Men vi orkade inte skjafsa så vi betalade och åkte hem. Men väl hemma hos Michaela igen så skulle Laila försöka vända det åt rätt håll. och ta ut örhnget gick hyffsat bra. Men det funkade inte att få in det igen. Vet inte och Michaela har fått in örhänget nu. Men så kom vi på att dom hade ju inte gjort rent örat eller någonting alls innan och dom hade inte berättat hur länge vi skulle ha i örhänget innan vi fick byta osv.. Så Laila ringde upp dom och skällde ut dom. Bra jort tycker jag! Jag avråder er verkligen ifrån att gå till Murres och göra hål i öronen.
Men gick hem nån gång vid halv sex för va tvungen att käka hemma. Juste skippade träningen idag och för att jag hade ju lite ont i halsen. Men lite ont i halsen har nu under kvällen och ont till JÄVLIGt ont i halsen. Seriöst, det gör hon hela jävla tiden, kan typ inte avälja för då gör det bara ännu ondare och jag kan knappt prata! Fyfan. Har druckit te, äit soppa och alt men det hjälper inte! :'(
Jaja, nog tjatat om de. Imoron blir det Sörmansleden med skolan, Gud vad har jag gjort dig? (tror dock inte på gud). P&B / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0