are you my friend?

Gossip girl är slut.Jag måste ha 2 sesången annars är mitt liv dött. Som jag även skrev på min bilddagbok nyss så har min humor lämnat mig. Harry har försvunnit. Im soooo so sad. Egentligen hur orkar mamma stå ut med mig? jag följer efter henne typ vart hon än går i huset för jag inte orkar vara ensam. Men det är för att det är så synd om mig. somnade 1 igår för jag låg och kollade på gossip girl och sebbe hade nåra kompisar här och jag skämde ut mig. Sorligt sorligt. Jag tjuvtittade även på mina grannar som hade fest(alla va påväg att gå) dom var ifall inga roliga att kolla på så jag gick och la mig i sängen. Inte kul larsolof, inte kul.
Jag har även fått massor med magmuskler(ja mer än vad jag redan ha då) eftersom jag hostar så mycket, hela min mage gör nåt för den har sån träningsvärk. Nån nytta har ju influensan gjort mig iaf!
Ska väl meddela att jag även har feber fortfarande så ingen skola för mig imorgon.
Alice är antigen i skåne eller dalarna.Ingen vet. Dom är iaf just nu säkerligen ute och paddlar kanot som jag hade sett framimot men nej jag får influensa på onsdag. Inte kul larsolof, inte kul.
Igår kollade jag och mamma på Hannah Montana the movie på tven i vardagsrummet. Och nu tänker ni, hon laddade ner den på datan men såg den på tven, hur gjorde hon? Aa det är the secret i never tell :)
Igår hyrde jag och mamma även Projekt Prinsessa till mig och hon hyrde nån tråkig engelsk. Jag skulle kunna dö på dom där filmerna. De har ingen mening!
Just nu laddar jag ner 17 again och det går i en väldans fart!
Ikväll kommer pappa hem. Han har köpt en grej till mig från gina. Lyyyycklig.
I veckan kommer även mina kläder från hm 8)

Nu ska jag gå hej då /michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0