24 september

Hej bloggen!
Kom hem för inte så länge sen. Men jag har hunnit plugga lite so iaf. Har prov imorgon och jag fick veta det i tisdags. Kul! Och så har jag teknik till imorgon också. Vi gör vårt drömhus i artikettur men jag glömde pappret där det står symbolerna för olika saker.Bra!
Iaf skolan gick väl bra. Hade idrott som första och jag tog ju i så jag e stolt över mig själv!
På lunchen gick jag emma och tilda till vivo, jag <3 vitlöksbröd med cola!
Hade bild med bildhitler och där gjorde jag en fin teckining som hon faktsikt tyckte om i slutändan :)
sen matte där jag fick vara själv på oasen. Läskigt hahahaha.
Tog bussen hem med Mona och Anna eller aa till centrum haha sen tog jag tåget hem. Hatahatahata att åka tåg!
Aa men nu ska jag plugga so och sen matte somjag fick idag. ska göra så mycket jag orkar på läxorna. Jag diggar Veronica (min special lärare) Hon är så jävla skön och det är hur skönt som helst att vara i oasen! 8)

PÖ /michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0