yo

sorry för dålig uppdatering från mig men har inte orkat.
Igår var jag först i Huddinge men mamma en snabbis. Vi köpte ett par nya UGGS till mig eftersom mina gamla hade jag ju haft i ett par år och var jäkligt slitna.
Sen när vi kom men så mådde jag lite dåligt och fick typ feber så jag stannade hemma igår.
Imorse när jag vakna kändes det mycket bättre och jag var helt frisk.
Vid 3 så åkte vi över till mina kusiner och fikade. Min faster fyllde år. Shit att en människa kan vara så liten! Min faster fick ju nyss barn för en vecka och 3 dagar sen. Så himla gullig! Hälsade ju på henne förra fredan när hon bara var ett dygn gammal. Lilla Isabel... ni kan få bild imoron.
Efter det så åkte jag och klippte mig. Va inte kul :( Har ju fått rätt så långt nu på senaste tiden och ahr aldrig haft så långt förut men topparna och en bit uppåt var så jäkla slitna så fick klippa 3 cm :'( Men men.. life goes on.
Sen när jag kom hem så spelade jag lite sims. Sen så har jag kollat lite tv och nu ska jag gå och pömsa.
Pussar och bananer / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0