tisdag

Hej bloggen. Jag är skit trött, mitt huvud är seriöst överbelastat med för mycket plugg och massa annat skit.
Vill ni veta allt jag har den här veckan?
Stort svenska prov på alla ordklasser osv till på fredag, sven läxa till imorgon, engelska läxa till på torsdag, bildanalys tills på torsdag, SO läxa 14 frågor tills på torsdag, svenska läxa tills imorgon. Läsa 2 st kapitel i en bok och svara på frågor. Alltså hela 6 st jävla läxor!!!!!! Hur i helvete ska jag klara mig? Jag orkar inte mera!!
Har hur som helst hittat skönaste reklamen till min bildanalys. Sån jävla meningslös bild så att det skriker om det. Aa ni får se den sen!
Men nu ska jag göra min svenska läxa innan jag duschar. Puss hejdå! / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0