regn förstör

Alååå!
Sitter med världens jävla ryggont. Kan knappt stå upp.Förstår inte vad problemet är. Inte någ med att jag har ont i ryggen utan jag vaknar varenda jävla natt runt klockan 3 och är livrädd för jag har drömt en mardröm men sen somnar jag om och minns inte drömmen. Detta har pågått i cirka en månads tid och det är exakt samma marddröm varje natt och det blir att jag vaknar. Jag har minnst drömmen tre gånger och det har varit samma då. Det är sjukt, jag börjar bli rädd för mig själv.

Iaf idag hade vi teknink läxförhör, förstår inte varför alla alltid ska garva åt mig.. Jag sitter som en helt vanlig människa och pratar högt för mig själv om vad pappa brukar jobba med för verktyg och sen blundar jag och snurrar på handen för att jag tänker mig in att jag håller på med massa verktyg och då ska alla börja garva? Fan vad lågt
Sen hade vi svenska prov.. Det gick inge bra!!!! jag suger
Sen vare lunch sen skoljoggen. Gick med Mona och Helsing och vi hade skit kul! haha. Snygga vi var i håret... MHHHHMMM
Sen tog jag och mona bussen hem och jag gick av vid prostvägen för jag orkar inte ta tåget så följde henne hem ;)

Ikväll kommer pappa hem!!!!!!! saknat den människan!
Men tyvär så blevre ingen älg..Det var för mycket vargar och björnar i området. Synd
Och ikväll ska jag va med mina vänner 8) i love them! <3

Herrå / michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0