we were warned

Har skjutit undan bloggen för det mesta den här veckan. Har inte orkat och har pluggat för jag hade fysik prov i fredags.

Fysik provet gick väl bra, det kunde gått bättre men det kunde inte gått dåligare. Ett G kommer jag någ få iaf!
Efter skolan åkte jag sara emma och tilda till centrum. lalla runt där sen hem till sara där vi fixade oss lite snabbt och sen åkte vi till heron!
Filmen var väldigt bra men låååång. grät en skvätt också. Åkte hem sen och kolla på en film om jag inte minns fel?

lördag minns jag tyvär inte mycket av. Mitt minne sviker mig. Yepp jag börjar bli gammal 8) kollade på shaun of the dead och paranormal activity som jag sket i brallan av

söndag så gick jag upp, åt mannagrynsgröt till frukost sen drog jag och mami till ikea och cervera och köpte lite saker till mitt rum. kom hem fixade det jag köpt och sen börja jag och mamma kolla på Underworld Evolotion, mamma blev helt fäst i första Underworld som vi såg imorse så hon ville självklart se andra filmen när vi kom hem haha.

Ikävll är det ju en sån där typsik tvkväll.
One three hill
Gossip girl
Vem kan slå filip och fredrik
Nitro circus
Vem kan slå filip och fredik(håller på as länge ju)
Supernatural(min och min brorsas favvoserie som ingen fulunge får sno)

Hejdå ät koskit /michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0