saturday

Yola! (blandning av yo & hola). Är så fiffig ibland :)
Men hursomhelst så ska jag vell börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering av mig så, förlåt. There you have it.
Men igår var jag på tjejmiddag. Hade jätte roligt! Skratta så mkt så jag blev hes. Efter den åkte jag hem med Mathilda och sov där. Vi hade det jätte mysigt. Fast mot slutet innan vi somnade så blev hon lite halvflummig. Kan beskriva det med ett ord: spårlöst. Haha tror det är bara fröken Mathilda som fattar.
Men vi vaknade nån gång innan 12 imorse. Vi gick upp och käka frukost. Sen kom mamma och hämtade mig vid halv 2.
Hemma har jag stäat och röjt undan lite. Såg för jävligt ut.
Ikväll så kommer Razmus hit. Gammal kompis från the little days. Haha.
Men ha det så bra och you know what I say; Pussar & Bananer / alice


Ligger för första gången i mitt nya rum och skriver.
Satan vad smutsiga mina strumpor va :O


Kommentarer
Postat av: ...

hihihi spårlöst! alla skulle garva om dom fatta ! XD

2009-11-28 @ 20:36:55
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: ...

sv: jo, ALLA ! :D

2009-11-29 @ 13:25:32
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: l

sötis

2009-11-29 @ 16:06:04
Postat av: jag

Hej

Har du fått komplimanger för dina strumpor någon gång? Jag tycker det är mkt snygga och fina.. hoppas inte du tar illa upp =)

2011-07-16 @ 18:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0