pallalala

Thjillivippen!
Är hemma idag för jag är sjuk. Kom nyss hem från vårdcentralen där jag fick veta att jag var påväg att få halsfluss whoho..Och sen fick jag ett pencelin måt ett sår jag har också! Och så köpte jag strepsils citron! Den bästa :)

Iaf hade jag tänkt att jag skulle se Zomibeland nu men när jag sa det till mamma ville hon också se på den så jag väntar tills hon kommer hem! Den handlar iaf om zombisar och massa. Det är en komedi/skräck. Haha crippa såg den på bio i söndags och han tyckte den va bra så :)
Men jag funderar på om jag ska se Into the wild istället? Ja vi så se vilken det blir!

Pussar / michaela




sara och jag i vintras!

Kommentarer
Postat av: sara :)

hahahah vilken jäääkla bild x] menmen det var tider de :D<33

2009-11-10 @ 20:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0