nothing at all

jag är förtvivlad, deprimerad och bara allmänt ledsen.
Det är så att jag städar ur mitt rum, min stora vita byrålåda där alla mina grejer ligger i, alla minnen. Allt som jag sparat. Och då jag städar ur den nu för jag inte ska ha kvar den längre så slängde jag alla saker. Men sen tog jag upp dem igen för jag blev för ledsen och stod och kolla på dem ett tag sen slängde jag dom igen men nej jag tog upp dem igen för jag klarar helt enkelt inte av att slänga dem. Så nu kom jag på den brilianta iden att köpa en låda man har under sängen där jag lägger allt som va i den byrån till en står låda under sängen istället! Så nu kan jag spara alla kort och krims krams :D

Men nej nu tillbaka till arbetet..... Super tråkigt är det faktiskt
Kraaaaaaaam michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0