my life be like..

Tjena fellas. Längtar galet till jul. Någon mer som gör det? Åt min första lussebulle för i år idag. Jag dog, det var så gott! Julen är nog det bästa på hela året. Älskar snön och då menar jag riktigt snö och ingen jävla slask, lussebullarna, åka pulka, dricka varm O'boy, chai latte, julklappar, julgranen som lyser mysigt när hela huset är nedsläckt.. ååh jag blir helt nostalgisk! (BTW satan vilket avancerat ord!) Kan fortsätta ett bra tag till men let's keep it short.
Hade utvecklingssamtal idag också. Gick kanonbra.
Ikväll ska jag träna också för första gången på evigheter. Har haft så mkt plugg och var sjuk förra veckan. Men ikväll så! Men en sak som jag stör mig å¨att det är så jäkla sent. 8 till halv 10 -.- Så kommer inte blogga mer idag.
Pussar & bananer / alice


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag ääälskar också julen!!! :D då grymt mysigt! :) <3333

2009-11-25 @ 14:46:42
Postat av: alice

ja visst är den!? :D <3

2009-11-25 @ 18:37:51
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0