MTV Europe Music Awards 2009

Yo walla bre nacho. Vad händer? Själv sitter jag och lyssnar på lite musik.
In school så vare chillioill dag för mig. Hade bara SO efter lunch sen slutade jag 1. Men skulle vara med Mathilda och hon slutade 2 så stannade kvar och väntade på henne. Haha dom hade NO och fick se när Rolando (läraren) disikerade lunga. Jag, Tony, Erik, Mange och Geron stog utanför ch kollade på och drev med Julia och Dogge som satt där inte och kärleksmumsa. Haha seriöst, hur fan kan man göra de till det där? Uuh.
Men sen när Thilda hade slutat så drog vi hem till henne. Vi drack te som vanligt och pluggade lite. Sen så satt vi och pratade massa också. Haha sen så kom Mathilda på den fantastiska iden att vi skulle sjunga SingStar så vi gjorde det. Men sen tog jag bussen hem vid halv 5. Nu sitter jag här och ska snart börja plugga igen. Måste vara klar till 9 för då börjar EMA!! Ingen har vell missat det? Älskar och kolla på det. Kommer ni ihåg att jag skrev för några veckor sen att ni skulle gå in på hemsidan och rösta på mitt kära U2 som var nominerade i två kategorier? Hoppas hoppas hoppas dom vinner! Kommer iaf sitta bänkad där ikväll.
Pussar och bananer / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0