friday

hallo michaela här.....
Sitter på golvet i vardagsrummet, vet inte hur jag hamnade här. Hela goa familjen sitter i soffan och kolla på film, ska joina dom sen fast jag ska se på Yhe ugly truth senare :)

Ikväll skulle jag egentligen ha varit med Mona men ingen av oss orkade lyfta våra arslen från soffan så vi tar det nån annan gång!

Är förövrigt jätte trött, ska gå och pigga upp mig med oboy. eller be pappa om att vi ska åka till ica och köpa julmust
Imorgon ska emma äta middag hära och sen ska vi geeeka halo, wolvorine och alla 50 spel vi har till xboxen haha 8)

Tja!


gothenburg may 09

Ps. Alice svara på smset jag skickade till dig, viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0