fredag den fucking trettonde

Wazzup fellas? Själv mår jag allmost prima. Om inte Eddie hade åkte bara..
Men efter skolan idag så drog jag hem till Mathilda. Hanky Panky & Emma var där också. Eftersom det var (är) fredag den 13 så kollade vi på en skräckis, Drag me to hell. Den va rätt bra faktiskt, lite äcklig dock, och jävligt lamt slut. Men annars så. Sen när dom hade dragit vid kanske halv sex så var det bara jag och Mathilda kvar. Vi hade glitter krig och JAG vann ofc.. ;) Sen så va vi uppe på hennes rum och lyssna på musik, prata och hade mys :) Sen så tog jag halv 11 bussen hem. När jag kom hem va det idol utröstningen så satte mig och kollade på den. SUUUG! Efter det kom Flash Forward som är skit bra! Grum serie. Käka lite glass också, sitter aldrig fel ;)
Nu ska jag strax gå och lägga mig tror jag, är ju en dag imorgon också, för att låta som min pappa.
Pussar och bananer / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0