Första advent

Go with the flow som resten av Sveriges bloggare och har "första advent" som rubrik but know me, inte den bästa på att komma på rubriker precis.
Men igår så var det trevligt. Dom åkte hem vid 1 tror jag.
Imorse när jag vaknade hade hela famlijen mys pys frukost och tände första ljuset i adventsstaken. Sen på dan har jag bara städat lite och tagit det lugnt.
Vid 3 kom farfar och Rita (hans fru). Dom flyttar till lägenheten i Thai imorgon så kommer in te träffa dom förens typ april när dom flyttar hem igen. Så dom har käkat middag här. Eller lunch-middag.
Vi fikade lite nyss och dom åker vell hem snart skulle jag tro.
Ikväll så är det One Tree Hill och Gossip Girl. Tycker det är konstigt att dom har satt dom två bästa programen på söndagar :/ Jaja.
P&B / alice


OMG JAG LYCKADES VARA SERIÖS!!! :O


Haha varade inte så länge.. :P








CHRISTMAS :D


Haha har spelat lite för mkt FarmVille xD

Kommentarer
Postat av: strumpor

hej

Fina strumpor du har =)

Är du noga med att byta dem?

2011-07-31 @ 00:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0