dagen + dagens låt

Yo. What's up? :) Själv så började dagen prima. Lite trött dock. Men jag pallrade iväg till skolan, ngt val liksom? Haha nej. Efter skolan gick iklas va. Kollade på film, Zomie Land tror jag den hette. Sen när den va slut så hämtade Mathildas mamma oss och vi åkte hem till Mathilda. Skulle egentligen vart med henne ikväll men vi hann inte vara där så länge. Hon har haft domningar i händerna och så och hon fck skakningar i händerna när hon typ kollade ner så hon var tvungen att åka in till akuten :/ Stackarn kul fredagskväll och sitta där i flera timmar. Men dom skjutsade iaf hem mig, tack :)
Så jag har inga planer alls för ikväll, blir vell Idol antar jag. Älskar det programmet.
P&B / alice

Haha den seriösaste bilden jag lyckades ta.




Kalla mig geek, tönt, whatever. I like it! Listaen & enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0