the climb

Har inte kunnat skriva i helgen för jag har varit på landet med Emma & Mattis!
Ifall skolan i fredags efter cyklade jag och emma till mattis eftersom hon slutar vid lunch. Där packade hon och massor!
Sen gick vi hem till Emma åt glass hon packade tog kort och allt sen hämtade mamma oss och vi åkte ut.
Pallar inte berätta vad vi gjorde men kul hade vi!
Imorgon har vi egentligen sovmorgon till 9.40 som alltid men vi har det där jävla Fanzigo(radioprogramm som 7orna håller på med i min skola) så vi börjar 8.10 istället och ska ha det hela dan plus tisdagen..slipper jobba med annat iaf!

Jag kan seriöst inte sluta lyssna på när Grace spelar Yiruma, lägger in den också :]
Bilder från helgen kommer om några dagar!Pussen / M

Grace går i 9an i min skola och det är hon som spelar på Vårsoaren som min skola hade förra veckan. Så jävla vackert!
Det är Bellas lulleby också! ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0