never back down

Hej bloggen!
Kom hem för inte så jätte länge sen, skit trist väder ute..!
Idag var jag i skolan, mamma och jag åkte hemifrån 7.10!! Så hon lämnade mig hos Emma sen cykla vi till skolan
I skolan har vi Fanizgo igen. Så idag och imorgon hela dagarna har min klass det.. Dom får seröst damp på oss bara för min grupp (musik) inte har något att göra halva dan..Halft uttråkad bara!
Vi fick sluta lite tidigare eftersom vi var klara, när jag gick av tåget börja det spöregna typ.. Tack gud för att du är med mig, verkligen!
ikväll har jag ingenaning om vad jag ska göra.. Får se! Men så länge får ni ha det bra Pössssssss M

Juste, jag sprang in i ett piano idag så har fått värsta lårkakan nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0