my weekend

Kan dra igenom dagarna!

Torsdag: Skolan hade ANT dag det var okej. Jag Mattis och Emma drog hem till Emma, vi fottade åt glass och blev som barnungar med en kissemisse! Satte på en film och slutade med att vi hoppade runt i sängen och hade kul!
Pappi och mamma hämtade mig och då hade dom med sig TVÅ st tv. 46 tum. Fan vad najz tänkte jag bara :]
Åkte hem och åt middag sen stjusade mamma mig till huddinge.Gick till video jag mattis och emma hyrde två filmer. Vi gick till brasan och aa. Där träffade vi Hanna som va med oss hela kvällen eftersom några idioter sket i henne. Men alltid lika kul att va med henne :] en riktig glädjespridare! Sen träffade vi Elliot Affe och Ludde. Var med dom en stund men sen kom luddes fulla pappa haha så han gick hem med honom osv. Så då drog vi resten till båtparken och sanckade sen drog elliot så då gick jag my emma och mattis hem. My gick hem till sig och jag och emma till mattis. Vi satte på I know what you did last summer. Rikgit läskig! Ifall pappa hämtademig kvart i tolv sen sommnade jag typ direkt.

Fredag: Åkte till landet direkt på morgonen. Kommer inte ihåg vad vi gjorde. Jag och mamma åkte ifall till gustavsberg och köpte godis :] sen när jag kom hem igen så skulle jag kasta in dynorna in i hytten på båten och då står det en sån dära torrboll dära som jag välter så det rinner ut 100 % saltvatten i hela hyttan -.- Gud är inte med mig!
Kollade på massa filmer på kvällen!

Lördag: Vaknada åt fruost kollade på tv solade åt lunch åkte hem. Städade kollade på film middag lite mera film åkte hem till matilda kollade på robinsson sen dreamgirls sen hade vi popcorn krig..HAha och mattis ser ut som en tomat för hon har bränt sig i aniktet x]
Aa men pappa kom och hämade mig halv elva. Då kollade jag på film ännu en gång..
Och nu sitter jag här, uttråkad och ska snart sova faktiskt! Är sket trött
Imorgon ska jag vara med matilda samt måndag eftersom våran coola skola är lediga då!

PÖ Mickis

 en trött jag..

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha har fortarande popcorn i hela sängen o på golvet XD

2009-05-03 @ 16:15:29
Postat av: michaela

Hahahaha skulle gärna hjälpa till at damsuga.. :]

2009-05-03 @ 17:38:39
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0