its a sad thing

Idag var en bra dag! Gick upp kvart i sex och duschade fixade mig och gick till tåget kom precis i tid men lite förseningar men det gör mig inget kortare väntan vid bussen bara :] tog bussen till skolan och mötte emma där! vi ringde matilda och undra var hon va. Hon va hos tandläkarn och super glad för att hon ska få ta bort sin tandstläning i sommar! Dagen flöt på och var kul! Gick till vivo på lunchen och köpte bröd och sprite!
Sen hade vi engelska, älskar våran engelska nu när vi har en ny vikaire som vi ska ha ett tag. Har aldirg haft så bra lärare. Vi pratar bara på engelska på lektionerna och vi jobbar inte i boken utan lyssnar på musik på hans iphone och pratar om den på engelska!
Sen vare elevens då vi hade bild som vanligt. Det jag ritade blev jag faktiskt nöjd med på väldigt länge!
Sen åkte jag till stuvsta och gick till mammas jobb! Vi köpte glass innan vi gick hem :]
Hemma gick vi ut med tidingarna åt sen middag sen stjusade mamma mig till emma och vi gick och solade. Höll påatt svimma när jag klivit ut för det var extra hög värme så jag hörde ingenting och ramlade nästan ihop på golvet. Det hände ju mig förut för ett tag sen. Läskigt, men vi gick och köpte varsin sprite så då blev det bättre med frisk luft också! Gick till stenmo satt där ett tag sen kom mattis aa vi gungade sen hämtade mamma mig! / m

Juste, när jag konfimerar mig så ska jag få en Canon eos 450d. Fett najz :]


haha nära jag var på att ramla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0