GRATTIS LOUISE!

Tjo bre, tattaree! :) Hände inte så mycket i skolan. Kollade klart på en film som vi har kollat på på engelskan. Forrest Gump :) Den va sketa bra :) Och jaa, jag vet. Alla har eredan sett den men det hade inte jag, bara lite så de så.
Efter skolan så gick jag och Louise hem till mig. Hon fyller ju år idag så vi överaskade henne lite. under tiden så gick Tilda & Julia till ICA och köpte glass + hallon. Sen när dom också kom hit så fikade vi och ahde det mysigt. Fast Tilda vara bara här en kvart för hon hade träning. Men iaf när vi sitter och har mysigt så hör jag hur någon ropar "Heeeej Sacha!" (min hund, hon avr ute på tomten). Och jag tänkte "åh nej". Haha och självklart komemr det massa hit igen och hoppar. Seriöst det ahr blivit värsta ungdomsgården här. Och visst alla ni får vara här, men håll förfan inte på och röj inne i huset! Blir galen!
Efter några timmar så gick alla hem förutom Julia. Vi hoppade lite, första gången jag fick hoppa!, och pratade lite och skratta. Sen så tog hon halv 5 bussen hem. Jag har match om  timmar fast samling om 1 så..
Efter matchen så får jag skjuts hem sen hoppar jag snabbt in i duschen och sen ska jag iväg! Så jag kommer nog inte blogga mer idag men ni får iaf några bilder, puss & bajs, kramkalajs / alice


Trippletower :) <3


Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm!


Frippe & Marcus och några andra i bakrunden


Snuggt Henke ;P


Hahaha är det bara jag som tycker att det ser ut som att dom är på smekmånad? :P


...


Födelsedagsbarnet & Henke

Kommentarer
Postat av: Louise

Åå, asså gud var ni är gulliga som köpte glass och allt! tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack!!! Haha, aa det ser faktiskt ut som dem är på smekmånad :) och den sista bilden aa där sewr man ju inte lite konsig ut :9 haha, aa tack så hemst mycket ni är underbara! <33

2009-05-15 @ 19:08:39
URL: http://trippletower.blogg.se/
Postat av: alice

Sorry att det inte blev mer än glass & bär men vi hann inte planera så mycket. Grattis igen tonåringen :) <3

2009-05-17 @ 14:55:58
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0