Akon - Don't Matter

Har alltid och kommer nog alltid att gilla honom. Jag menar, säg en låt som snubben har gjort som inte är bra? Det finns ingen! Och han langar nya låtar hela tiden! Men hans bästa låt av alla är utan tvekan "Don't Mater". Det är mina favorit låt. Jaa jag vet, jag har sagt att "With or Without you" och "It's a Beautiful Day" är mina favorit låtar men den här kommer faktiskt på delad förstaplats med dom två. Och jag vet att det är två helt olika musikstilar men så är det iaf. Har älskat den här låten sen första gången jag hörde den. Det här är en riktig sommarlåt och den betyder grymt mycket för mig för jag har så jäkla många minnen som den väcker. Listen and Enjoy / balle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0