About everyting since valborg

Tjena bloggen! Sorry för att jag inte blogga igår, för det sa jag ju att jag skulle göra, men det var bara en så allmänt härlig dag ute så jag ville verkligen inte sitta inne vid datan. Men jag kan berätta om helgen;

I Fredags så åkte jag ut till landet. Det var skit mysigt där ute. Fast det var inte så kul att åka dit, båten pajja så pappa & farfar höll på och meckade med den i 4 timmar -.- Så det var ju kul för mig och Vicki att sitta på en båtplats i 4 timmar.. Men men. Det var iaf mysigt ute på landet :)

Sen på Lördan så åkte vi hem ganska tidigt, vid 11 nån gång. När jag kom hem hoppade jag inte i duschen sen så mötte jag Tilda på ip vid 2. Vi körde lite klockan (fotboll), lärde henne några skit dåliga finter (jag är sämst på att finta :)) och låg och solade vid ett 7-manna mål. Mysigt :) Sen så stod typ Geron, Hilding och några fler i cafetrian som Mathilda helt plötsligt frågade om dom ville spela fotboll med oss? Hihi kul, Tilda.. Men de ville dom inte så då gick hon & jag tillbaks till målet men så kommer typ Lill-Alex, en till från sexan & åååh vad var det han hette nu igen.. ehm typ dejjan eller något :P iaf och ville köra volly, men det har jag aldrig fattat hur man kör och Mathilda ville inte köra (även fast det var hon som fråga) så vi bara stod där och var allmänt (o)sociala :) Men sen så kom Maurer och hans läskiga följeslagare så vi drog till cafeterian. Där stod jag & mathilda och "hjälpte" dom andra :) Sen vid 6 så tog vi en rolig cykeltur till henne. Haha det var skitkul men jag orkar inte berätta allt för då skulle det bli ett väldigt långt inlägg vilket det redan är så det skulle bli super mega långt då. Vi hämtade lite grejer sen så cyklade vi hem till moi. Lämnade hennes saker sen så gick vi + Vicki & Madde (min syster & hennes kompis) till pizzerian och köpte lite pizza. Tog med hem och käkade på studsmattan. Skit mysigt! Sen vid 8 åkte vi 4 ner  till ip där vi mötte Axel. Det var skit tråkigt i början speciellt för Axel för ingen annan av hans kompisar (killar) kunde komma. Men sen blev det faktiskt ganska kul. Vid 10 drog vi till macken och köpte lite frukost-grejer sen så gick vi hem. Då så tog jag och Mathilda ett glasspaket, två skedar och varsit täcke och gick ut och satte oss på studsmattan. Låg och prata och käka glass där till 12 kanske. Då gick vi in och satte på en film. Men då somnade jag.
Idag så gick vi upp vid halv 10. Käkade frulle. Sen kom Lovisa och hämtade upp mig och Mathilda. Jag hade träningmatch på Visätra. Mathilda följde med och tittade. Gick bra, vi vann med 2-1. fast en sak som däremot inte var så bra var att jag sträckte mig :/ Osis.
När vi kom hem från matchen så käkade jag och Mathilda lite pankisar, sen så rullade vi ner till ip. Fast det gick inte så bra där heller. Hon och jag skulle flytta ett 7-manna mål och så kör hon över mina tår med det så det börjar bloda igenom strumpan och shit. Men hon blev mer hysterisk än vad jag blev. Haha det var lite komiskt. Men jävlar vad ont det gjorde!
Sen så blev hon hämtad. Har inte gjort så mycket mer sen dess. Bara kollat på mina kära program :) Seeya! / alice


Pizza på studsmattan, inte det smidigaste, men mysigt! :)



Axel, Tilda & Jag på ip



Axel visade sina fotbollsskills..




..och jag visade mina!



Hahahahah! I love you my very own tildo dildo


Kommentarer
Postat av: T

haha, älskar dig my very own alle-balle. och SORRY för din tå :( <3

2009-05-04 @ 19:59:26
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: alice

hihi, DET GÖR INGET :P <3

2009-05-04 @ 20:05:03
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0