you love is my love

Amen tjenare! Är på t0pphen humor just nu vet inte varför, kanske för att det börjar bli vår? Tåls att fundera på
Idag var det iallafall skola. Började 8.35 med träslöjd men nej han var tydligen sjuk och det fick vi ingen information om nejnej så vi fick sitta i korridoren tills 10.15. Inte helt fel det heller eftersom dörren till lärarrummt var upplåst så vi gick in och nalla kakor :] Sen kemi, vi hade läxförhör/prov det var väldigt lätt faktiskt tror jag får alla rätt! Hade spanska sen. Hatar spanska jag fattar ingenting. Alla säger att dom inte fattar språket osv men jag suger, jag fuskar på varje liten sak och kollar bara på emmas hela tiden. Älskar mitt liv om jag får byta till svenengelska x] Hade lunch sen, åt fyra mackor för det ca äcklig fisksoppa. Sen på rasten så är pontus sjukt sur på mig tydligen. Han stör sig på mig och kan inte äns säga det till mig och vågar inte ens kolla på mig. Jag stör mig på dig med och du är grymt jäfla jobbig och har vart det sen typ i feburari. Palla va dig med dina jävla bilder och skit. Väx upp!
Musik, vi skrev om Coldplay blablabla efter hade vi elevens val sjutk tråkigt.
Tappade glöden till att skriva nu för att jag är så sur på pontus och hatar honom just nu.
Ikväll ska jag ut hejdå/ michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0