våren e på g

Hejsan alla mí amigos! Nu är jag hemma från my very beloved Orsa Grönklitt. Eller jag kom faktiskt hem redan i söndags men jag har inte orkat sätta på datan. Men nu har jag gjort det! :)
Jag hade det absolut bäst. Mycket skidåkning, men framför allt annat. Jag orkar inte berätta om allt. Men rolig sak var när jag och alla andra barn, alltså jag var den äldsta av "barnen", den som var äldst efter mig var 97:a tror jag, och så var det blandade åldrar från det till typ 03, det var 9 barn sammanlagt + mig, tog en luftmadrass som hade gått sönder och vandrade upp för en av backarna sent på kvällen. Det var plast på undersidan av den. Och vi vandra och vandra. Men tillslut var vi uppe. Och du får tre chanser att gissa vad vi gjorde. Haha! Lämna madrassen åp toppen och gick ner igen. Haha nej ofcourse inte. Vi svischa ner på den! Fyfan vad det var kul.. Jag sjöng kareoke på afterskiin också! Med mammas kompis Maria. Haha I have no idea of hur vi lät men haha kul var det iaf. Tror jag.
Men jag är riktigt deprimerad just nu. Jag hade det verkligen så himla bra! Men veckan gick så himla snabbt! Där känner jag mig verkligen hemma, och jag lever verkligen livet när jag är där. Haha ok, det där lät förjävla töntigt, but that's the truth. Och jag ar så himla deprimerad när vi kom hem i söndags, för jag ville bara tillbaka, och nu så börjar den deprissionen gå över, och nu är jag deprimerad över det! Haha hänger du med? ;P Jaja.. ni får lite bilder i slutet av inlägget.

Yesterday hände inte så mycket intressant. Så jag skriver lite om idag.

Tha plugg var som vanligt. Efter skolan åkte jag hem till Mathilda med Julia och Luoise. Vi hade det mysigt. Vi drack te och käka mackor och kollade på House. Men jag skulle egentligen tagit halv fem bussen hem för min syster hade ett framträdande i sin skola som jag skulle kollat på. Men vi glömde helt bort tiden för det var så himla ljust ute. Så när vi kolla på klockan var den 20 över 5 -.- Så typiskt. Hade lovat henne att komma och allt. Så jag småsprang ner till bussen. Men den kom inte förens 17.36. Medans jag väntade så ringde mamma och sa att det redan var slut. Åååh. Bajsis..
Men nu är jag hemma iaf och jag ska plugga lite spanska nu. My favourite. Not -.-

Haha men ni får ha det så bra! / xoxo balle



Mina och mammas skidor




I Orsa brjörnpark som ligger brevid har dom tigrar. I en lite alägsen backe kund eman se dom




Hahahaha! Jag garvar fortfarande åt det här. På vägen hem så låg alla i bilen och sov, förutom pappa som körde. Men sen när jag vaknar så ser jag att Vicki, Linn och Sacha har somnat lite roligt. Haha! Så jag kunde inte låta bli att ta ett litet kort..


Nu får ni inga fler bilder för jag orkar inte ladda in några fler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0