the latigaste weekend

Har precis, eller det var ifs 2 timmar sen men ah, kommit hem från träningen. Jag kollade ju bara på för jag hade feber igår och kände mig super mega förkyld imorse. Och Lovisa var ju med och kolla! :) Och lät faktiskt sugen på att kanske börja. Super duper mega bananas kul!!! :DDD Haha.

Men nu har jag bara börjat känna mig segare och segare så jag stannar hemma ikväll. Orkar inte åka iväg. Ska käka pannkakor med vanlijglass och kolla på Robinsson istället. Kul? Nja, men jag orkar faktiskt verkligen inte göra någit annat :'(

Hade / alice



Haha bilden är på Lovisa. Hon är så jäkla gullig och den mest genomsnällaste personen jag känner.



Emma är i bakrunden också ;)


 


Kommentarer
Postat av: lovisa

nice bild, höhhö nej tack. <3

2009-03-22 @ 12:20:08
URL: http://emlos.blogg.se/
Postat av: lovisa

nice bild, höhhö nej tack. <3

2009-03-22 @ 12:20:26
URL: http://emlos.blogg.se/
Postat av: alice

2009-03-23 @ 18:22:18
Postat av: alice

haha ;P

2009-03-23 @ 18:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0