tandsten och sugslangar

Hejsan bloggisar! Idag vare en skit skön dag i skolan. Det var så pass varmt ute att man itne behövde ha jacka. Och så slutade jag efter lunchen också. Skulle egentligen haft spanska efter men jag skulle till tandläkaren.
Där gick det skit bra, som vanligt. Haha, nej men faktiskt så har jag alltid haft "fina och bra" tänder. Och jag har aldrig haft ett hål. Fast jag har dock börjat få tandsten :/ Så nu måste jag börja andvända min elischtandbortisch.
Efter tandläkarn så åkte jag och mamma hem. Jag kolla lite på reprisen från Gossip Girl. Sen å åkte jag och mamma ner till Coop. Där eställde jag två tårtor som jag ska ha på fredag, för gissa vad som händer då? BAM, BAM, BAAM! Jag fyller år! Haha, fast egentligen så gillar jag itne att göra det. Eller det är kul med att träffa släkten och få presenter men jag gillar inte att bli äldre. Vill vara barn för alltid. Haha, okej kanske itne föralltid men ett bra tag.
Sen så har jag inte gjort så mycket emr idag. Men nu msåte jag dra för jag ska kolla på 2 and ½ men som redan har börjat ser jag!

xoxooo balle



Haha en bild på mig och Sofie ifrån sportlovet ;P

Kommentarer
Postat av: sofiess

jaa .. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt den vackra bilden på mig (A)

2009-04-03 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0