snart helg! :)

Tjosan i galoschen! Today it's Torsdag, alltså nästan helg och me like that. För på söndag åker jag till mitt kära orsa Grönklitt! Är en av mina två favorit platser på hela jorden. Tror nästan att Orsa slår det andra faktiskt.
Och jag ber om ursäkt för att jag inte blogga igår men I had no time to do it so..
Men iaf, idag hade vi två (!) prov. Ett matte prov och ett i engelska. Gick vell sådär.. eller jag vet ju inte riktigt hur det gick än men det kändes iaf så. Och å fick vi tillbaks våra SO-prov! Jag låg på vg nivå och hade bara 1,5 poäng från mvg! ÅÅÅh, så segt -.- Jaja whatever, blev rätt så nöjd iaf.
Efter skolan så gick jag hem ganska dirket för me an mommy and my sweet little sister skulle till farsta.
Men när vi står i hallen så står Geron på min tomt (?) Haha men när han ser att mamma är hemma så springer han iväg så en jävla höna. Haha. Och så ser man att dom andra står nere vid vägen och vinkar med min mamma (?) Haha så jävla humoristiskt!
I Farsta så hittade jag ganska mycket faktiskt! Skidjacka, 2 skor, lite smink saker från H&M och tre jätte fina armband från Glitter! :) Mamma betala dick allt.. tack så mycket! :)))))

Ikväll ska jag inte göra så mycket, vet inte om jag kanske följer med och grattar min mammas kompis som fyller år senare. Ska iaf äta snart. Mina planer än så länge haha! Pussar och kramar! / balle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0