schlager schlager, älskade schlager!

Haha not! Men jag har faktiskt kollat på den i år. Och jag tänkte bara slänga in ett litet inlägg om finalen som var i lördags, då jag var i fjällen. Så kunde inte göra det då.
Men seriöst så sätter jag bara ett stort jävla frågetecken på den. Seriöst? Hur tänkte "svenska folket"? Att den ens kunde ha en chans att vinna är, eller var, omöjligt i mina tankar. Min pappa har bojkottat festivalen i alla år och säger att det bara är skit. Och nu är det bestämt, jag bojkottar den också! Iaf den stora Eurovision i år. Jag tänker fan heller stödja det bidraget. Just nu skäms jag över att vara svensk. Haha okej, vafan fick jag allt det där ifrån? Sååå intresserad är jag inte? Haha såhär upprörd brukar jag itne bli. Men det kanske bevisar att detta år var vinnarlåten oerhört riktigt jävla dålig.
Jaja, ni får ett klipp på den bästa låten som var med i finalen, bortsett från Alcazar. xo alice




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0