put you hands up

Hej sprry för dålig uppdatering på min sida men har inte orkat skriva

Torsdag: Inget speciellet skolan osv hade träning på kvällen och det var riktigt kul!

Fredag:Skola, tog tåget hem dirket och pluggade en stund också sen på kvällen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde? Haha

Lördag: Gick upp ganska tidigt typ 9 för vi skulle till landet, på landet eldade vioch grillade korv och sådära. Tog 1 färjan till gustavsberg d'r vi handlade mat, åkte hem duschade och fixade mig. Tog 16.54 tåget tiöll huddinge dät mötte matilda mig med zico(hennes assöta hund!) gick hem till henne och hälsa på alvin sanna och kim (alvin är lillbrorsa sanna storesyrra kim sannas kille) Vi lekte med Alvin, vi var barnvakter åt honom, spelade badminton. Åt tacos lekte med alvin i mattis rum, hennes säng var en båt och golvet var en haj ungefär haha så båten gick sönder hela tiden och vi byggde kojjor och sånt i sängen eller ja vi försökte. Kul vare iallfall. Vi kollade på robinsson och alvin sprang runt och ville leka med typ alla haha. Aa pallar inte berätta vad vi mer gjorde menmen. Vaknade typ vid 9 vi log kvar i sängen tills typ halv elva då vare frukost, blev våfflor choklad våfflor tog jag och mattis  :) sen packade vi och mattis packa för hon bytte till pappa idag. Vi gick hem till mattis pappa och jag skulle egentligen få stjus hem men då bestämde vi att jag skulle följa med att spela golf med dom :) har aldrig gjort det förut tpy bara för 5 år sen. Vi åkte till Årsta golf, det var utomhus. Mattis hjälpte mig och hon hade fått nya klubbor och dom är rosa svarta och lila, sjukt fina! Jag var faktiskt kanske bra om jag får säga det själv, eller aa ganska iaf! Sen stjusa dom hem mig och så fixa jag och pappa min data eftersom min virussak gått ut och aa!
Har ätit kinamat, älskar det!
Men nu ska jag kolla på film puss påre/ mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0