my beloved orsa grönklitt, here I come!

Har inte gjort så mycket idag annat än tränat, packat och kollat lite på melodifestivalen. Seriös? Snälla snälla snällaaaa kan du inte mogna upp lite? Rugg-Ugglan, som hoppar runt på scenen som en fem åring, står som om hon hade skitit på sig, ser ut som hon aldrig tvättat håret, har nattlinne och stövlar på sig, och har btw en riktigt jävla dålig låt, GÅR TILL FINAL ? Herregud? Vad har hänt med Sverige? Min haka var nere i golvet när jag såg henne uppträda, och min syster satt och as garva. Jaja, jag är för glad för att bli sur över det nu.
Åker imorgon tiidigt på morgonen. 8 lämnar vi Stuvsta. Kommer hem nästa Söndag någon gång. Kommer icke ha tillgång till internet där så jag kommer icke att blogga den här veckan. Men jag kommer ha det super bra i mitt absoluta favorit fjäll! Ha de bra gott folk! I'm out / xoxo balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0