kalas!

Tisdag idag dåra. Hade plugg as usual. Som sista lektion hade jag och Julia fotoredigering. Hon och jag gjorde klart våra sista bilder. Dom andra har typ redan börjat på sin "hemsida".
Jaja, nu till något myckeet intressantare! Mathjlda fyllde ju år igår. Och jag och tjejerna har planerat att överaska henne i typ 3 veckor. Men vi har ju inte kunnat skriva någonting om det i bloggen för Mathilda läser ju dom så ja. Men iaf. Haha, vi har gjort flera tabbar. Te.x så har vi gjort ett jättefint kort till henne. Och så påväg till lunchen någon dag så pratade jag och Julia om det, och så sa jag att jag hade gjort typ en ny grej till den, och så frågar Mathilda "Vad är det som är nytt!?" Haha och Julia svarar "Alice har gjort en ny design till bloggen!" Samtidigt som jag svarar "Vi har en ny taktik i laget!". Haha fyfan, hur jävla dumma får man vara? ;P Haha Men så hörde Mathilda inte vad Julia sa så hon fortsätetr och frågar mig "Ahaa.. vad är det för taktik då?" Jag "Eeeh.. det är svårt att förklara." Och hon fortsätter "Okey.. men försök!" Jag "Nej man asså det är ju hemligt, jag kan ju inte avslöja våran taktik!" Hon "Näääää.. juste, haha!" Asså hur lyckas man? Jaja.
Vi tog hem henne till Louise, hon trodde att vi bara skulle vara med varandra. Men istället så överraskade vi henne med ostar och kolasås och bröllop och jag vet inte vad ;P Haha.
Men jag var tcungen att vara hemma ganska tidigt för jag har massa plugg. Och så när jag skulle börja plugga kom jag på att jag ahde glömt böckerna, eller ja, boken hamma hos Louise -.-
Jaja, that's my problem.. men ni får ha det så bra! xoxo balle



We today, + Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0