Just take the led

Hej igen! Ska snart ut eller ja upp till centrum och köpa cola... :) Har tyvär fått lite feber nu också,så det kanske inte blir någon skola för mig imorgon heller men konfan måste jag gå på!
Pratade nyss med pappa, han är i malmö och just nu och sleepa dära haha. Men han har köpt nått klädesplagg åt mig! :) Åhh kommer springa ner på torsdag när han kommer hem på natten eller så hittar jag det hängandes på min garderob haha. Låter som största fjanten, men han köper alltid saker till oss när han e där :)
Juste det dära med våffelgärnet, det kostslute sig så hela köket la av, men ringde pappa så han guidade mig när jag bytte säkringarna x]
Btw så är min mobil trasig, blev det förra torsdagen så den är och lagas hos våran kompis just nu (han jobbar på sony ericsson) Men har fått äkta hitec mobilen, typ en sån liknande jobbtelefon, windows mobil...Har välidgt svårt att fatta den men kan ta bilder och skriva sms ifall! :]
Hare / michaelaaaaaa

 Nästan så ser den ut!   emma och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0