im back :)

Tänker inte skriva jag är ledsen för det är så överskattat, har man inte tid så han man inte. Jag har faktiskt ett liv!

Lördag: Åkte till skärholmen med sara och pontus. Köpte tre tröjor örhängen och ett nagelkit sak. Åkte hem åt midda sen stjussa pappa mig till sara och där var matilda också, vi gick hem till matilda och hade kul. Gick till statoil typ vid 10 eller något och när vi kom hem kolla jag på rocksystrar och sara och matilda satt vi datan men dom kolla imellanåt :) vi sov där, och vid ett på natten typ så kommer hennes syrra hem med sin kompis och dom hade fått lite för mycke i sig så det va kul att höra på dom haha. Pappa hämta mig vid halv ett så åkte vi hem. minns typ inte mera av söndagen

Idag var det skola och vi hade en liten sovmogron så jag åkte hem till sara och så tog vi cykeln till skolan haha. Hade idrott so lunch språk, det hann jag med innan jag åkte hem eftersom jag hade sjukt ont i huvudet. Kollade på yes man när jag kom hem och så sommnade jag och aa åt midda och så, nu sitter jag här och pluggar sååå cya / michela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0