fan vilka vårkänslor

Fredag idag, my very beloved day.. :) Hände inte så mycket i skolan. Killarna, eller två vissa av dom var "jätte" roliga och tog mina nycklar, tröck upp sina händer i ansiktet på mig och ja.. Det var när skolan slutat och jag hade egentligen brottom hem till min lillastsyer, för hon ville inte va hemma själv. När jag äntligen fått tag i mina nycklar och kan gå hem så ringer jag upp henne och säger att vi möts på ICA istället så skulle jag bjuda henne på en glass.
När jag kommer ner dit så är Geron där, haha en av dom "vissa två". Och jag var fortfarande sur på honom. Och så kommer min syster dit och jag viskar till henne att hon ska vara lite taskig mot honom och när han ser henne så säger han; "Heeej Vicki!" och sträcker upp handen i ett "gimme five". Haha och hon total dissar honom och går rakt förbi och Geron blir så jäkla ägd..! :P
Jaja nog om det. Vi gick in på ICA och köpte varsin ny magnum glass Smaskens!
Nu när vi har varit hemma har vi inte hittat på så mycket. Jag har match ikväll. Ska samlas om en timme. Vi möter Bajen. Usch, inte roligt att möta Laget man hejar på.. Haha. Matchen slutar typ vid 8. Så egentligen skulle jag typ ut med Amanda och Mirre och typ några fler efter det men jag såg precis att jag har ¨fått ett sms av Amanda där det stod att det icke blev inget :(

Men nu måste jag gå och göra mig i ordning och fylla vattenflaskan! xo baaaallle



Ni får denna underbara låt också med Tom Petty, när jag lyssnar på den får jag så himla mycket vårkänslor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0