dom kommer kliva på mig igen

HAR DU ? ..
Folköl i kylen:
Finns öl iaf
Något husdjur: Hund kanin fågel
Någon favoriträtt: Oxfïle med bea
Någon flick/pojkvän: Nope
Puder på dig: Nej
Några framtidsplaner: Aa asså vet inte
Någon sjukdom: Skulle inte förvåna mig om jag har nåt i huvudet
Gymkort: Nä men vill
Några kärleksproblem: Nää
En homosexuell kompis: Man undrar ju ibland
Duschat idag: Ne igår
Någon kompis som snarkar: Aa
Någon vän som spelar i ett band: Band och band
Några mvg:n: Har inte betyg
Någon som förstår dig: Yes
Tuff kompis som kan försvara dig: Det har jag, men kan försvara mig själv
Något beroende: Musik
Fikat idag: Nej
Nagellack: Skrikrosa
Någon vän som bor i ett annat land: Japp

VEM ? ..
Avskyr du: Oj det finns mycket
Hånar du: Djurgårdare
Delar du mest minnen med: Det är många men Alice och Lovisa och mona typ
Längtar du mest efter: När jag åker till götet om 4 veckor typ :]
Stör du dig på: Haha dom vill jag inte ens nämna
Gosar du med: M sara fan
Lagar mat: Idag ska mamma & pappa laga
Diskar: Diskmaskinen
Tror att den är någon: Haha..

VILKEN ? ..
Tidning läser du: Ingen
Buss åker du oftast: 706 och 704
Frisyr har du: Mellanlångt brunt hår
Dag fyller du år: Idag 15 mars :)
Årstid föredrar du: Summer
Stad är du uppväxt i: Liiite uppväxt i tyskland, Men stockholm

VAD ? ..
Gör du nu:
Väntar på att mamma och pappa ska komma hem
Gör dig till en bra människa: Många saker
Gör dig till en dålig människa: Vet inte. Är ganska elak
Vill du arbeta med: Kustbevakare
Är roligast just nu: Inget
Har du på dig nu: Mjukisar och en t-shirt
Har du för smink idag: Inget alls
Äger du för skor: Uggs Två gympaskor moonbots springskor och sjukt många sommarskor
Har du för storlek i skor: 38
Läser du för bok: Om jag kunde drömma
Ska du göra nu: Kolla på film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0