det är som jag aldrig funnits

Har jätte ont i axeln, tycker synd om mig :(
Ikväll tåg jag halv nio tåget till huddinge och mötte mattis och hennes hund, vi gick hem till sara och hämta henne sen gick vi hem till mattis. Älskar zikko(tror den stavas så) zikko är mattis hund!
Vi satt framför datan tog kort med saras system och jag älskar den! Den tar verkligen fina bilder. Åt chips och drack cola.
Pappa hämtade mig vid halv elva annars skulle jag typ behöva ta tåget hem själv så det ville jag inte.
Sitter nu och kollar på Wallander - Luftslottet, ganska bra faktiskt.
Imorgon då ska jag läsa lite i en bok som jag måste läsa för svenskan, har läst typ 30 sidor och den ska vara utläst och uppgifterna klara på torsdag.. Men har lovat mig själv att komma hem varje dag efter skolan och plugga, ni kan ju få se mitt schema :) Måndag: Matteläxan så lång tid det tar, läsa svenskabok 30 sidor Tisdag: Matte igen matteläxan om den inte blivit klar svenskabok 30 sidor, spanska läsa på dom 92 glosor vi har till på torsdag Ondags:Spanska läsa glosor skriva ner osv svenskabok 40 sidor Torsdag: Då är alla läxor typ gjorde men får ju nya under veckan så blir juj mera på schemat och vet inte vad jag har tills på fredag men tror inte vi har nåt eftersom vi ska på bio ungefär hela dan.

Aa jävligt mycke plugg om jag får säga det menmen. Juste jag måste byta till bklassen mot min vilja eftersom mina lärare är borta nästan varje vecka och vi får aldirg vikarier osv. Min mentor/svenska/spanska lärare (har henne i det) åkte hem under en lektionen för hennes dotter som hon hade med sig hade tröttnat på att vara där?! Så hon åkte hem med henne och var bort i 3 dar..... Sjukt. Och vi har typ bara haft 5 gymnastik lektioner under den här terminen. Dåligt, jag vill faktiskt ha betyg!

Men nu ska jag gå och försöka få bilderna av sara :) puss Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0