the time will change

Hej. Jag fryser. Vill ni veta varför? Mm trodde väl det också. Jag har kört moppe hela dagen. I regnet. Jag har fått en egen moppe även fall jag inte får det än. In Y0 face's!

Idag var det konfemration, tråkigt som fan. Glädjedödande..Imorgon åker vi till Lidingö, där ska vi träffa alla brats (dockorna, hallå?? visste ni inte bättre. ohh my guush..) Vi ska vara där i 4 dagar. Sova i 3 dagar. Get the picture?
På trosdag kommer vi hem. Då åker jag och alice till falköping. Där ska vi tälta på hennes mosters tomt. Där ska vi fira midsommar. Vi kommer hem på lördag. Eller söndag.

Nuuuuu ska jag läsa. Sen ska jag och mamma till coop sen till emma lämna lite kläder till henne sen hem till matilda och hämta mina kläder sen hem och packa sen duscha. Herrå hörs om några veckor för jag pallar ej blogga så mycket.

Juste medans man ändå är igång. Jag och min familj ska åka till usa i 2 veckor nästa år. Fast vi har inte bokat det ännu :[ men snart så

PÖ Michaela



trodde jag va cool som kunde göra så men tydligen kan alla det..


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VA FUUUUUUUUUL DU E

2009-06-29 @ 13:28:28
Postat av: alice

FAAN VAD MOGEEET ATT KOMMENTERAA ANONYYYYYMT. OCH DET KALLAS BJUUUUDA PÅ SIG SJÄLV

2009-06-29 @ 22:46:41
Postat av: alice

förresten så var michaela jätte söt på den här bilden!

2009-06-29 @ 22:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0