jag är jesus född på nytt!

Haha nja inte riktigt (inte alls). Men hade iaf konfa-träff idag med gruppen. Åker på lägret i Lidingö imorgon. Och alla vet ju att där säger fåglarna piip :) Ska vara där tills torsdag. Och direkt när vi kommer hem från det så åker Michaela med mig till falköping. Vi ska fira midsommar där. Vet inte om vi kommer hem på lördag eller söndag så det kommer nog inte bli någon blogg för oss den kommande veckan.
Men konfa-grejen slutade halv 12. Då åkte me and la familia till kungens kurva och beställde, DA DA DAAA!, The Sims 3! Det var slut så det var därför vi fick beställa. Men jag har kollat lite olika bloggar och alla, verkligen alla har köpt det! Men kom inte och säg att jag är wb och följer efter strömmen för det gör jag inte! Jag har spelat The Sims sen jag avr 6 år så kom inte och säg någat annat! Ville baar klargöra det.
Sen så stannade vi och käkade lite på McDonken. Och nu sitter jag här. Don't know what to do.
Ikväll börjar iaf Privileged. Någon mer som ska kolla?
Ni får ha det så bra. xoooooooooo alice


My Heroes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0