ashmed <3 mashmed

HOLA NACHOS! Take it short.

Åkte ju som sagt tilbaks till landet i fredags. Där hände det inte så mycket. Kom några båtar redan då.  7 stycken tror jag.
Sen på lördan kom alla andra. 13 stycken var det. Farfar hade ju som sagt fest och alla han känner har jäkligt stora båtar så det såg ut som lilla San Fucking Tropéz. Två tjejer som jag träffade i Thailand när jag var där var där. Dom var 12 och 16. Michaela och Jennifer hette dom. Dom var skit snälla. Vi åkte ring för första gången i år (!), badade i karet (och i havet), åkte fyrhjuling och fiskade och grejer.
Sen på söndan så åkte jag, pappa och Vicki hem med Peppe och Sussi, Farfars kompisar, med deras jättebåt. Satan i gatan var schtek det var. Nej men ärligt talat så var det så himla mysigt! Satt på deras flybridge och solade hela resan och så fläktade det så skönt och så stannade vi och badade lite snabbt också mitt ute i havet. Fett mys! Som en viss person skulle sagt.
Sen när vi var framme i Huddinge så åkte vi direkt till Källbrink. Vicki hade någon avslutning med fotbollen där.
Efter det åkte vi till Godismonstret, jag och Vicki hyrde en film, Inne till varje pris fick det bli. Köpte varsin glass också.
Åkte hm och kollade på filmen. Sen ritade jag en teckning till mamma. Haha vad töntigt det där lät men jag gjorde faktiskt det. Kan ta kort på den sen och lägga ut.
Sen idag så gick jag upp vid 8. Gav teckningen till mamma för hon fyller 39 år idag! Grattis mamma!
Sen fick jag skjuts till konfermationen av henne.
Ush, idag var Ottsjö där. Gillar inte dom. Men som tur var så var vi bara med dom ett litet tag på morgonen.
Vi fick ta kort också idag. Vet icke hur dom blev men hope dom blev bra.
Efter konfan skjutsade Michaelas pappa hem mig. Eftersom jag hade varit ute ganska mycket och jag nästan var död av värmeslag så gick jag in och la mig och kollae på One Tree Hill.
Sen vid 5 trampade jag över till Michaela. Vi kollade på Twilight. När vi sett klart den så trampade vi hit hem till mig och just nu gör vi inte sådär jätte mycket. Eller jo jag sitter här och bloggar och.. HAHAHAHHAHAHA!!! Michaela kom just ut hit till mig. Hon har klätt ut sig! Sketa snyggt :P Langar bild. Pussar och kramar från alice (och michaela) <3333


Spex bild från idag. Hittar ni mig och Michaela?


HAhaha rätt som det var kom Michaela ut som Lillbabs till mig :P

 
Sen blev det Elvis :P Rätt lika va? :)


Här är teckningen som jag ritade. Ritade av ett gammalt foto på mig och mamma. Fast det blev inte så jätte bra.




Kommentarer
Postat av: Erica

Fett lika, haha. =P<3

2009-07-01 @ 00:08:41
URL: http://erriiiicaas.blogg.se/
Postat av: alice

haha eller hur? :P <3

2009-07-04 @ 00:48:38
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0