all in one

Buenos Noches! Sorry för att jag inte skrivit på femtioelva år men jag har inte orkat vara inne på datan.
Jag kommer inte ihåg alla dagar vad jag har gjort sen sist jag skrev och om jag hade gjort det hade jag inte pallat skriva allt så jag skriver lite kort om veckan istället.

Måndag; Lådbilsrally i skolan. Tävlade med PooPooJET! Min, Amandas, Hildings och Dogges bil. Gick sådär. Kom typ tredje sist eller någonting men vi var happy endå :) Tilda körde för oss. Vi slutade12.
Jag och Amanda åkte hem till Tilda. Vi kollade på The Misst. Sämsta filmen ever. Se den inte, man blir bara så jävla förbanand på den.
Tränade sen på kvällen.

Tisdag; Samlades 9.40 vid pressbyrån. Sedan åkte skolan in till skansen. Var där i 1 och en halv timme, sen slutade vi. Men då vare några, eller flera, som drog till Grönan istället. Få se om jag kommer ihåg alla; Moi, Tilda, Julia, Louise, Amanda, Lovisa, Emma, Erik, Dogge, Macke, Marcus, Geron, Hilding och Sergen. Bli inte sur om jag glömt någon! Det var några andra från klassen där också men de här va dom som jag va me.
Hann inte vara där så länge för Amanda var tvungen att åka hem 7 och hon skulle få skjuts hem av Mathilda, likaså jag.

Onsdag; Fixade mig och sen gick jag till skolan. Vi skulle samlas 9.15. Alla var jätte fina! D.v.s tjejerna. Killarna var boring och kom i det sunkigaste dom kunde hitta. Nej jag drev bara men dom hade bara vanliga kläder. Coola dom var liksom.
Städade efetr niornas bal lite och sen samlades vi i klassrummet och fick varsin piggelin. Mumsigt med det kvart i 10 på morgonen. Pratade lite där. Sen gick vi till kyrkan (stuvsta). Själva skolavslutningen eller vad man ska säga, asså det i kyrkan, började kvart över 10. Tilda hade lite sad moments, eller det hade jag också men inte lika mycket som hon. Haha tror bara det var du Tilda som fattade det där :P
Det var klart vid 11. Sa Bye Bye till alla. Sen åkte jag och käkade lunch med farmor, mamma, Vicki och kusin. Sen efter det skjutsade mamma mig till Tilda. Där var Tilda, Julia, Amanda, Louise, Lovisa och Emma. Vi kollade på Barnhemmet. Den var sketa läskig när man kollade på den men sen så var det ett skit lyckligt slut och "monstret" blev snällt så den var inge läskig efteråt. Sen gick alla hem vid 4. Men jag stannade. Vid sex åkte Tilda och jag + Julia som vi hämtade upp hem till Louise. Amanda var där också. Vi hade en av våra berömda tjejmiddagar. Gud vad kul vi hade tjejer! Som alltid.
Det började lite känslosamt, började prata massa minnen och massa sad stuff så Mathilda började storböla och jag och Julia satt och grät. Amanda var känslokall som en sten och satt och garva åt oss. Louise gjorde inte så mycket :P
Men sen efter det så kollade vi på en film iaf. Sen dansade vi järnet! Sen fick jag skjuts av Amanda hem vid 10. Gick och la mig nästan direkt. Kändes hätte konstigt att sova hemma för jag har alltid sovit borta på skolavslutningar.

Torsdag; Gjorde inte så mycket på dagen. Kollade på några filmer. Sen vare träning. Efter det var jag nere på ip med Vicki ett tag och kollade på Amandas träning. Den slutade hlav 9. Hon drog hem och duschade. Sen mötte jag henne igen på Godismonstret. i hyrde Pineapple Express och The House Bunny. Dom var skit roliga!

Igår; Var med Amanda ett litet tag. Sen åkte jag till Landet. ghorde inte ett piss där.

Idag; Åkte hem från landet vid 12. Sen vid två åkte jag och Michaela till Skärholmen. Hon köpte ett par svarta Converse och jag käkade lite. Sen åkte vi hem vid 4. Vi drog hem till mig. Sen så hämtade hennes pappa henne vid 6. Sen gick jag, mamma, Vicki, Madde och Nicke till stuvstakällan och käkade. Det var mumsfillibaba!
Sen har jag inte gjrot så mycket mer. Hyrde en film nyss. Wild Child. Har bara sett halva. Ska upp tidigt imorgon för ska vara i kyrkan kvart i 10 imorgon med konfermationen.

xoooooooooooooo alice

Lite bilder;


Amanda, Julia, Louise, Tilda, Frippe, Geron och jag på skolavslutningen


Vicki jag och Matilde. Love you kusin vitamin :)


Amanda, lite morgon trött? :P



 


Kommentarer
Postat av: jt

haha alice, nämn ett tillfälle där amanda inte är en känslokall sten:)<3

2009-06-15 @ 22:41:24
URL: http://summerlifee.blogg.se/
Postat av: alice

haha ja du.. det blir nog svårt :P <3

2009-06-22 @ 16:14:55
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0